34 dagar av väntan på nästa mens

Att mensblogga är:

Trist
Långtråkigt

JA!!!!

Men tyvärr nödvändigt för att jag inte ska bli helt "koko".

Har i alla fall pratat med kliniken och de verkar kunna "trycka" in oss under v 17 om det skulle behövas - och det verkar det ju som att det gör...

Kliniken sa också att kroppen kan ju reagera lite annorlunda efter behandlingen - ja tack det märker jag...
Är tyvärr inte mindre otålig även om jag förstår vad som händer.

Och sedan har jag ett annat litet I-lands problem,
jag hade liksom rensat kalendern v 16 men inte v 17
Synd bara att inte kroppen var med på noterna.

Jag ska ha en HÄRLIG helg med mina bästaste vänner - så nu skiter jag i mensen och tar helg!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: M

Men herregud va tråkigt att den aldrig kommer!!!

Själv har jag det motsatta problemet - Min verkar komma NU !! alltså lite för tidigt så även jag kanske får ändra vecka .... hoppas nu bara att det går ! Eller så är meningen med allt detta att vi kanske ska få mens samtidigt så vi även får plussa ihop - önskedrömmar eller ;)

Kram M

2010-04-09 @ 21:33:01
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: mamma-wannabe

Nu kom den!!!

- så vi är på banan samtidigt.

det fanns nog en mening med det med :)

Just nu väljer jag att tro på önskedrömmar

2010-04-10 @ 09:20:30
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: M

någorlunda samtidigt får det bli, då min inte kom igång igår ändå...? började men avstannade, så vi får väl se vad som händer under dagen ! haha men vi kommer ligga nära i alla fall - spännande !

Tur att den äntligen kom.... nu får vi se till att ägglossa samtidigt i stället ;)

Kram M

2010-04-10 @ 10:51:07
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så tråkigt att vänta, min blev också riktigt försenad mellan varven. Men nu är det iallafall dags! Stort lycka till, håller tummarna!

Kram, kram

2010-04-11 @ 19:07:25
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0