Ruvar - dag 4

Ja det är som vanligt under ruvandet, fram till dag 9/10 tycker jag att det gott kan gå fortare.
(dag 9-14 är nog mina mest kristiska dagar)

Men det är endast ur ruvningsperspektivet som jag vill att tiden går fortare.
Ur alla andra perspektiv vill jag ha mer tid.

Vet inte hur jag ska förhålla mig till julen, vi har ju testdag 20 december och är det då positivt så blir nog julen bra oavsett vad alla andra kan tänkas ställa till med.
I normal fallet är jag inte så stort fan av julfirande med "hela tjocka släkten"...

Att få skapa egna traditioner med den egna familjen är något jag ser fram emot.

Kram på er - det är oroväckande tyst ute bland många av bloggarna som jag följer.
Jag hoppas ni mår så bra ni kan... vet att detta är en tuff tid för många och inte bara pga jul.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Håller verkligen tummarna för att ni lyckas denna gången! Hoppas ni får världens bästa julklapp :)



Du gav mig lite hopp när du påminde om att du fått omslag på stickan så sent som dag 16 och 18, men hur lång är din cykel och när brukar du ha omslag?



Kramar

Nenne

2010-12-06 @ 17:24:34
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/
Postat av: Annica

Gud vad spännande att ruva..Jag har BIM på julafton så det är en spännande jul vi har framför oss och som kan bli antingen toklyckad eller inte så lyckad..

Håller mina tummar för att det går bra för er och följer dig med spänning..Kramar

2010-12-08 @ 17:29:38
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0