Ruvar - dag 9

Inga symptom alls
och det borde vara ett gott tecken - ingen mens på G
lite mer än 1 vecka kvar och det är väl under denna vecka som jag kommer bli som allra mest över analyserande
lika bra att be om ursäkt för det på en gång ;)

Jag känner ett enormt behov av egen tid - men just nu är de stunderna få - ska försöka komma iväg på en ensam promenad i eftermiddag.

Julkaoset är i antågande - jag bara inte orkar med - så jag skiter i alla "jul"måsten - men tyvärr inte utan att ändå känna skuld och dåligt samvete - jag önskar jag fick ha jul i min alldeles egna kokong

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Längtan

Håller tummar att ni får ett plus lagom till jul!

2010-12-11 @ 15:51:11
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0