ET i eftermiddag?!

Hoppas, hoppas, det finns en risk att jag är överstimulerad och i så fall vet jag inte riktit vad som händer...

ÄP gick kanon, tack för alla lugnande kommentarer, jag var förberedd på att det skulle göra sååå mycket ondare (värre än endometrios och mensvärksamtidigt) men det var hanterbart, och personalen som genomförde ÄP var fantastisk - vi fick en riktig TOPPENbarnmorska som verkligen tog hand om oss.

Fick ut 20 ägg från 25 folliklar (heter det så?)

Sedan hade jag riktigt ont resten av dagen, men då var ju det viktigaste redan avklarat och jag blev ompysslad av min underbara man :)

Återkommer med eftermiddagens resultat.

Kommentarer
Postat av: Plusresan

WOW! 20 ägg är ju ett jättebra resultat. Det ska du verkligen vara nöjd med =)



Och ja, folliklar heter det :)



Håller tummarna för att det gått jättebra med ET idag!

Väntar med spänning på lägesrapport!

2010-02-17 @ 16:16:53
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: MDB

Roligt att höra att du redan säkerligen redan är ruvare. Och vad skönt att läsa att du tyckte att det gick bra med ÄP.

2010-02-17 @ 18:58:49
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0