snart sista sprutan!!

Ja, nu har det varit fulrulle några dagar, mycket jobb och mycket med blovprov, hormonnivåer och ultraljud. Och inget bloggande eller bloggläsande - har saknat det men inte riktigt hunnit - sorry!
Men det har gått bra. Jag var nedreglerad och har svarat bra på sprutorna, på ultraljudet idag såg läkaren i princip identiskt antal utvecklade ägg på båda sidorna - känns som att jag har två jämn stora tennisbollar i magen. Det är obekvämt att sitta och det är obekvämt att stå för länge också - så jag verkar nog rastlös, eftersom jag aldrig är still särskilt länge.
Fick träffa barnmorskan och prata igenom sista sprutan (den ska jag blanda själv) fick prova på att bryta sönder glasampullerna och skar mig i både tumme & pekfinger (typiskt mig), men det fanns plastöverdrag som man kan använda så att man slipper skära sig, så jag fick med mig ett gäng sådana... så det ska nog gå bra när det är dax.

...och det är dax snart!

På lördag ägglossningssprutan
På måndag ÄP

Tänk, jag som tyckte vi börja behandlingen nyss.

Håll tummarna - nu ska jag möta mannen för lunch och sedan ut på nöje ikväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Hoppas ÄP går bra. Håller tummarna.

2010-02-13 @ 15:12:51
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0