Spray dag 18, Sprut dag 1

jaha, nu har jag testat att sticka mig själv, en erfarenhet rikare ;)

Det var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara, jag hade föreställt mig samma smärta som när man sticker en nål i fingret, och sprutsticket i magen kändes knappt alls. Så just nu är jag lite nöjd med mig själv!!
Har bara testat med saltlösning än så länge - skarpt läge ikväll!!
Ska ut på långpromenad idag, hinner inte passa gympa-tiden så det får bli träning på egen hand och lite frisk luft istället.

Nu är det snart dax, om allting går som det ska så gör vi vårt första riktiga försök inom två veckor... flera år av väntan och nu är i snart där, nervigt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0