@ vem det nu är som nu sitter där uppe och styr

Jag inser att livet är en gåva
Att leva lycklig
Att leva tillsammans med den jag älskar
Att vara frisk
Att ha mat på bordet
Att ha tak över huvudet
Att ha vänner
Jag är såå tacksam för det jag har...

...och ändå, trots allt det jag faktiskt har så saknar jag barn något så otroligt

- det värker i hjärtat och i själen -

hade värdens bryt här om dagen, helt oprovocerat (det var inga gravidbesked, eller synbara magar)

orsaken - jag tror nämligen att jag och min man skulle vara bra föräldrar, vi har något att erbjuda, att tiden bara går och vi missar familjetid.

Vi har ev flera FET kvar innan vi går vidare med IVF 2 & IVF 3,
IVF 1 inkl alla FET har tagit snart ett år.
Adoptionstankarna kommer oftare för varje år som går, tiden går fort och snart kan vi vara för gamla för att få adoptera.

Ja ni märker att trots att jag skulle "ta semester" från det här så snurrar tankarna.

Hoppas ni har en bra sommar!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0