Värk?!

njae
vet inte om det är "rätt" molande och mens i antågande
eller
om det är endometrios knivar på ingång
hoppas på
mens

i så fall är det ju nedräkning på gång


Tänker på er mina bloggande IVF systrar
- livet är inte rättvist!!

Några av er har efter långtidskämpande äntligen fått era underverk - så glad för er skull OCH ni ger hopp :) Det är möjligt det går!!
Andra har precis fått negativa besked, minus, missfall och alla typer av j-ligheter. Jag ömmar så för er alla, det finns inte ord.

Jag är tacksam att jag hittade hit, att jag inte är ensam.
KRAMAR TILL ER!!!!

Kommentarer
Postat av: MDB

Kram till dig med! Hoppas att det är dags att räkna ned.

2010-11-11 @ 19:24:31
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0