10 dagar till?!?! och ytterligare blodprov

Ja, så länge det inte är negativa nyheter (läs katastrof) så lever vi på hoppet.
Läkaren såg en hinnsäck på 11,3 x 7.6 mm så något finns det där, men det syns fortfarande inget foster. De misstänker att jag ev ligger lite senare  och i så fall skulle jag vara i 6+2 idag.
Lämnade nytt blodprov idag - får besked imorgon - det ger ju en indikation... har Hcg-värdet gått ner finns risk för mf.
Sedan är det vänta ca 10 dagar för nästa VUL
Börjar kännas smått komiskt om det inte vore för allvaret i alltsammans.

Så häng med om ni orkar - mera nerver och mera oro - vågar jag nästan garantera...

Kram och tack för stödet!!

Kommentarer
Postat av: MDB

Klart att jag hänger med, och stöttar så gott jag kan!



Håller tummarna för att du får ett glatt besked imorgon, och att nästa vul visar ett tickande hjärta. Kram!

2010-10-07 @ 17:21:47
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: F

Håller tummarna! Kram

2010-10-07 @ 19:03:34
URL: http://langtarsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0