är det på riktigt eller är det bara nerver?


Först TACK! Till er alla som är med här.
Kul att så många är inne och kikar på bloggen - besöksrekord igår!!


Ok, det är 5 timmar kvar tills jag kan ringa om blodprovet - och jag är så nervös!
Jag mår illa, och samtidigt är jag sugen på att små äta - är det graviditetsssymptom eller bara mina nerver?


Jag är någonstans  mellan 6+3 och 6+6 - om jag är gravid. Allt man ser är hinnsäcken men den verkar ha utvecklats bra sedan förra VUL. Men det syns inget embry/foster.
Är det någon som har varit med om detta och har barn idag? Där det alltså har gått bra till slut?

Jag vill ju så gärna att det är på riktigt så jag fungerar inte alls som människa just nu, kan inte riktigt fokusera på någonting. Tips någon?

Kramar från nervvraket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ibland ser man inte foster förrän i v 8 (7+x) Och även då är det svårt ibl att se hjärta slå. Så i ditt fall är det inget konstigt att man inte såg foster igår. Jag skrev tidigare att det vore bättre kolla lite senare. Men du får ju svar på blodprovet idag ... fråga hur mkt det var förra gången och igår. De siffrorna säger en hel del också. Fortsätter hålla tummarna! Att hinnsäcken fortsätter utvecklas är ju också positivt !!!

2010-10-08 @ 10:53:20
Postat av: mamma-wannabe

Tack, tack tack - är såå nervös

1 timma kvar...

2010-10-08 @ 12:55:33
Postat av: Anonym

Hur gick det? Vad var HCG idag ?

2010-10-08 @ 16:23:33
Postat av: MDB

Jag var i v.6+4 när vi var på vul och då kunde vi se den lilla - men på läkaren förstod vi att det var tur att det syntes och hon tyckte egentligen att vi skulle ha kommit in senare för en mer säker bedömning.



Hoppas att allt har gått bra idag. Kram!

2010-10-08 @ 21:17:08
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: en längtan

Hoppas att det gick bra idag med ditt blodprov, spännande!



2010-10-08 @ 22:24:19
URL: http://enlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0