Inga symptom kvar

Ok, jag lovade mig själv att jag fick nojja fram till VUL, men om det var bra skulle jag lägg av.
Det är bara det att jag har inga symptom kvar!!
Och då blir jag klart nojjig - och ganska riktigt mycket nojjig.
Är idag i v 7+5 - någon som kan dela med sig av lite lugnande erfarenheter?

Ska till BM på tisdag eftermiddag, men det är ju "bara prat" inga möjligheter till VUL.

Sa jag att jag håller på att bli knäpp?!?!?

Ber om ursäkt för detta nojjande, det är säkert "helt normalt" - det är bara sååå otroligt mycket som står på spel

KRAMAR till er alla!!

Kommentarer
Postat av: madde

Gravidsymptomen brukar väl gå lite upp och ner. Ibland känns det mycket, och ibland lite, och ibland inte alls.



Men om du är sådär galet orolig (som man såklart är) så skulle jag nog be om att få komma på ett VUL igen.



Hålle mina tummar & tår för att det går bra för er!!! För oss gick det tyvärr inte bra denna gången heller :(



KRAM

2011-01-10 @ 20:31:00
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: snellie

Hej från mig som håller mina tummar!

Som Madde skriver ovan, så går ju symptomen upp och ner. I början kände jag knappt någonting... Men andra har andra erfarenheter...

Jag skulle också be om att få ett VUL.



Jag hoppas verkligen att det är som det ska.

Kram

2011-01-11 @ 19:55:39
URL: http://arneshemliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0