Jag försöker börja våga tro

Jag har inte spytt mer än en gång. Så jag blir nog inte en av dem som spyr konstant i 3 månader.

Jag har dagar då jag tycker att jag inte känner någonting alls, inte någon "växtvärk" i magen eller brösten, inget illamående, dessa dagar är jag ganska låg och önskar att veckorna gick fortare.

Men så kommer dagar när jag är toktrött och mår illa - hela tiden.

Försöker verkligen att bara ta en dag i taget och jag försöker börja våga tro på att det är på riktigt.


Jo, en helt annan sak.
Jag/Vi har en säng till salu - någon som är intresserad av en "Tempur"
Jag sover fantastiskt i den men min man gillar den inte alls - så vi behöver byta.

Dubbelsäng 180 x 200 - Kontinentalmodell
Det är tempurmaterial i hela sängen och märket är Ulferts.
Nypris ca 25 000 kr - vi säljer den för 17 000 kr, med ben
Originalkvitto och garantier finns.
Vi har haft sängen i ca 3 månader.
Sängen finns i Västra Götaland. Ev kan vi även hjälpa till med leverans, beroende på var i Sverige den ska.


Jag kan lägga ut lite bilder i ett inlägg fram över. Om det är någon som är intresserad. Så lämna en kommentar så fixar jag mer info.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stort grattis vännen till de glada nyheterna! Jag har ju varit lite frånvarande ett tag, därav att jag är lite sen med gratulationerna.

Men vilka underbara nyheter som mötte en!

Varma kramar!

2011-01-17 @ 19:13:53
URL: http://www.asa1977.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0