Mer info men inte på något sätt glasklart...

Jo, BM ringde tillbaka, de gör inte KUB eller NUPP på IVF-graviditeter där jag bor, men det gör något annat test, som jag inte fick namnet på eftersom min man fick ta telefonsamtalet (jag stod i duschen när hon ringde).

Testet de faktiskt gör består i blodprov och ultraljud, jag vet inte NÄR jag får göra det och jag vet inte heller vad skillanden är, men hon har uttryckligen sagt att de inte gör vare sig KUB eller NUPP.

Tack AKNA för tipset att titta via länkarna i din blogg, det är alltid skönt att hitta info.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

För det första: Grattis till graviditeten! (Tror inte att jag hunnit gratta er än...)



Men så skumt! Jag och alla "IVF:are" jag känner har ju fått göra NUP/KUB! O_o

2011-01-29 @ 14:01:53
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0