v 10+1 (v 11)

Tuff dag på jobbet igår så det blev ingen uppdatering.
Och det straffar sig idag, utan matlust, lite illamående och hugg i magen och huvudvärk som inte vill släppa. Ska prioritera en promenad i solskenet på lunchen.


Nu är vi i v 11, bara 2 veckor kvar till BM-besök och inskrivning. Ska ringa henne under dagen angående KUB och att jag även vill göra ultraljud, hon får hjälpa och tipsa om var vi kan göra det om inte de gör det.
Så här innan testet känner både jag och min man att det är något vi vill göra, sedan vet man ju aldrig hur man reagerar på resultatet eller hanterar det, jag tror jag vet, men inser att det är svårt att föreställa sig.

Skulle behöva lite tränings pepp - behöver röra på mig men vet inte riktig vad eller hur.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0