v 35 + 5 (v 36)

High-life i magen idag - det har sparkats och bråkats och buffats konstant i 2½ timma. Jag har inte varit med om en sådan intensiv och lång period tidigare. Men vi vilade lite efter lunch och nu verkar han/hon ta igen sig och sova djupt :)

Börjar bli nervös för förlossningen
och för att inte hinna färdigt innan, men jag försöker släppa det och tänka att det får jag helt enkelt lösa efter hand.

Jag kommer nämligen inte att vara 100% föräldraledig... är egen företagare så det är självvalt.

Grönt ljus hos BM alla värden bra - och huvudet ligger fixerat (det hade jag gissat)

Viktökning totalt så här långt + 12,5 kg

Kommentarer
Postat av: Nenne

Skönt att allt var bra hos BM!

kram

2011-07-26 @ 16:41:18
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0