suck

ja det är många djupa suckar just nu, jag är såå trött.
Fick inte gjort något av det jag planerat i helgen (och en hel del hade jag verkligen behövt få gjort)
men jag har inte orkat, jag är yr och mår konstigt.
Har vilat och sovit men det verkar inte hjälpa.

En del av tröttheten och obehaget kommer från min gräspollen allergi, det brukar vara värst runt midsommar...
Men det  förklarar inte allt.

Hur mår ni?


Lustigt att det kan variera så från en vecka til en annan, jag upplevde att jag var pigg och hade energi förra veckan, men det kanske bara är minnet som spelar mig ett spratt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Hon

visst.. det svänger och man fattar ingenting.

vissa dagar mår jag riktigt bra och orkar ta mig ut och vara igång hela dagen. andra dagar mår jag skit, deppar, har ont, är tung, är trött och helt slut... och det ständiga svaret är bara "att man är gravid"...



man får leva på de dagar man lyckas orka och göra något kul, sen får man vila de dagar man inte mår bra... så är det bara.



kram och sol till dig.

2011-06-13 @ 13:28:39
URL: http://ivfresa.blogg.se/
Postat av: Nenne

Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2011-06-14 @ 20:42:00
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0