Träning?!

oj, oj, oj - mannen var omtänksam och köpte tränings DVD - med mammayoga - eftersom det fortfarande är isigt och sörjigt ute så är jag inte så duktig på att vara ute och röra på mig.
Jag har provat 2x20 min i helgen - och jag är såå otränad så det är pinsamt - vilken träningsvärk.
Men, men det är bara att köra på lite i taget - ikväll är det dax för vanlig vattenjympa igen...

Trött och ömma bröst är symptomen, annars mår jag ganska så bra just nu.
Det jag oroar mig över mest just nu är hur vi ska klara av första tiden efter förlossningen. Återkommer till orsakerna bakom det i ett eget inlägg längre fram.

Idag är mina tankar hos Nenne - vad tror ni? Kan det vara så att det är ett plus?
Jag har hört talas om falska minus men inte om falska plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0