4,5 år och jag väntar fortfarande på mensen...

Ja, det var inte riktigt så här jag hade föreställt mig livet.
Att fortfarande bli besviken långt in i hjärteroten varje gång mensen kommer
eller som nu vänta på att den ska komma så att vi kan påbörja nästa behandling.

Försöker förlika mig med att livet ser ut som det gör och försöker leva här och nu och vara glad och tacksam för det jag har - för jag har mycket att vara glad för.

Ja det är lite halvtungt just nu - och så regnar det också :(

Håller tummarna lite extra för er RUVARE!! Hoppas hoppas hoppas

KRAM

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, det blev inte riktigt som man tänkt sig, men idag står man iallafall med en hel del erfarenheter rikare. Förhoppningsvis blir vi snart belönade med det vi önskat så länge också.

Kram, kram

2010-05-09 @ 16:10:21
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: en evig längtan

Visst är det inte så här man hade tänk att det skulle bli. Man får försöka att tänka positivt och inte tappa hoppet. Förhoppningsvis får vi också ett barn en dag.

2010-05-09 @ 16:12:35
URL: http://enlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0