det blev långhelg ;)

och inget bloggande - orkade inte...

Fredagen blev lång och intensiv med flera möten och ett antal företagsbesök som skulle visa sig suga musten ur mig totalt.
Sedan var tåget hem 1 timma försenat - ni kan tro att min man fick pluspoäng som kom och hämtade mig vid stationen.

Reslutatet av att jag tog ut mig helt på fredagen var att jag vaknade på lördagen med sprängande huvudvärk och ett tryck nedåt i livmodern - inga värktabletter hjälpte, så fort jag stod eller satt upp så till tog värken, så det var sängläge och TV med slalom som gällde hela dagen, och jag blev rejält ompysslad (och skälld på för att jag inte tog det lugnare i fredags).

Söndag var halva släkten här och hjälpte till att tapetsera huset - det blev hur mycket som helst gjort. Häftigt när det går undan :)
Jag höll mig borta från bygget, men skötte om hundpromenader, fika, lunch och middag till hela gänget, jag hade god hjälp av min syster och min systerdotter på 1 år, men det var full rulle hela dagen. Så när kvällen kom och alla hade åkt igen, så var jag helt slut - igen!

Skönt att det är vardag - och den här veckan måste jag ta det lite lugnare...

Kommentarer
Postat av: madde

Ja ta det lugnare. Kroppen brukar säga ifrån när det blir för mycket. Men jag vet hur svårt det kan vara när man "vill så mycket" hela tiden ;D



KRAM

2011-02-21 @ 18:11:01
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Jeane

Ja nu tar du det lugnt med dig! Hör du det? :)

Kram!

2011-02-21 @ 21:07:49
URL: http://jeanequidote.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0