fjärilar och buffar

TJO :)
jag har känt både fjärilar och försiktiga buffar - hur häftigt som helst!
Vid två tillfällen när jag har kört bil, så har det varit riktigt tydliga buffar, när jag ligger ner och försöker känna efter då känner jag ingenting... så det kommer inte som på beställning.

Om en vecka är det äntligen dax för RUL - om jag får önska något (utöver det självklara att allt ser bra ut) så önskar jag en buff under ultraljudet så jag får se vad det är för rörelse som orsakar känslan - det är jag riktigt nyfiken på.

Stort grattis till Nenne - ett mirakel plus!!

Kram på er alla och hoppas ni har en bra dag!

Det börjar kännas att våren faktiskt är på gång.
Jag nyser, det är ett säkert tecken ;)

Kommentarer
Postat av: Nenne

Tack!!

Kramar

2011-03-15 @ 11:00:34
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/
Postat av: M

WOW!! Åh va häftigt, jag blir alldeles pirrig av att läsa att du kännt av skrutten. Jag ligger ju bara några veckor efter dig så snart kanske det händer här oxå !! Härligt med ultraljudet oxå ;)

Kram

2011-03-15 @ 13:49:32
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0