v17 + 0 (v18)

Ja jag är nu ganska säker på att de där fjärilarna i magen är bebis som rör sig.

Har ingen gravid nästtäppa ännu som många andra utan har istället börjat känna av allergin (pollen)
näsan rinner och ögonen kliar och inga mediciner - tur att jag ska träffa doktorn och prata om det nästa vecka,
det kan bli en tuff vår om jag måste stå helt utan mediciner.

Känner inte av några gravidkrämpor utan mår ganska bra.
Jag har inte samma ork att hålla igång hela dagarna så om jag har en intensiv måndag så är jag väldigt trött och behöver sova lite extra på tisdagen.
Mat är lite små knepigt just nu, jag har ingen vidare matlust men är ändå värsta mat- och sovklockan ;)

Det som verkade vara foglossning kan nog lika gärna ha varit träningsvärk - jag är bara tacksam att värken har försvunnit och kommer försöka fortsätta röra på mig så mycket som möjligt.

Behöver jag säga att jag har nedräkning till RUL -  mindre än en vecka kvar ;)

Viktökning totalt så här långt + 2 kg

Kommentarer
Postat av: Hon

vad skönt att höra att du mår rätt bra ändå, en annan har ju problem med precis allt.



spännande med rul, det är ju en sån fantastisk lättnad när man hör ultraljuds-sköterskan säga att allt ser helt perfekt ut :)



kram!

2011-03-16 @ 10:05:18
URL: http://ivfresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0