Tok allergisk

det var länge sedan hela medicinskåpet användes - men idag sparas det inte på krutet.
har fått klara mig utan mediciner de senaste åren, eftersom jag inte velat chansa,
om jag blir gravid vill jag inte ha alla de medicinerna i kroppen
och i vanliga fall (före barnfabriken) åt jag medicin varje dag mars-sept.

Nu har akutmedicinen åkt fram, både tabletter och astmaspray
Jäkla pollen!!

Tur att det hinner gå ur kroppen i god tid innan oktober :)
man får vara glad för det lilla, men hade det behövts hade jag isolerat mig och tagit obehaget, naturligtvis. Men eftersom läget är som det är knaprar jag medicin och försöker bli av med de värsta symptomen (det kliar, rinner och jävlas mest överallt, och andningen funkar men är ansträngd)

Tror det blir shopping i luftkonditionerat köpcentra i eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0