AWARD




TACK! (svaret kommer sent, men bättre sent än aldrig...)
Jag har fått en award av Barn är livet.
Regler:
  • Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
  • Tacka och länka till den du fick awarden av.
  • När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
  • Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award.

7 saker om mig, vet inte om de är såå intressanta , men håll tillgodo!

Att hitta 7 intressanta saker om mig själv som intresserar er känns svår så j
ag skickar även med en uppmaning - ställ frågor i kommentarsfältet - VAD skulle du vilja veta om mig?
Du frågar - Jag svarar
Jag samlar ihop det till ett inlägg lite senare i veckan.

  1. Jag är envis, som mest när jag har fel (eller så är det så att det är de gångerna man minns).
  2. Jag är lat, att träna kommer liksom inte naturligt, kan jag undvika det så gör jag det.
  3. Jag är rotlös, men hittade en man med starka rötter, som han gärna delar med sig av.
  4. Hade jag en hund, skulle jag vilja ha en labrador. Hoppas på att det kan bli av någon gång i framtiden.
  5. Jag försöker hålla igång mitt vin intresse - men det har fått stå tillbaka en del under IVF -behandlingarna (inget problem, utan en självklarhet)
  6. Jag gillar att tävla och spela spel. Har kontakt med min barnsliga sida. :)
  7. För dem jag älskar gör jag allt. (men det är få jag släpper så nära)
Jag skickar awarden vidare till:

Hemliga Arne
En evig längtan
Hur ska det gå?
Mina drömmars barn
Ledsen i hemlighet
Längtar så
Jeane Quidote - och hos dig lyckas jag inte lägga någon kommentar så jag hoppas du hittar din award här :)




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0