v19+5 (v20)

Bättre sent än aldrig...

Har haft en släng av magkatarr som orsakade ett obehaligt tryck över bröstet i några dagar - men efter att jag dragit ner konsumtionen av sura gröna äpplen och pickelsgurka och grapejuice så har det åter stabiliserat sig ;)

Tack för tips och kommentarer till mitt PYYSS
Magklappningarna får jag nog lära mig att stå ut med vid de tillfällen jag inte hinner undvika dem på något snyggt sätt.
Vad gäller X så behövde jag avreagera mig - och det var skönt - den här veckan har jag roligt på X's bekostnad i smyg... jag behövde nog bara vara lite ledig och få distans.

En vecka i fjällen med smågodis, choklad och glass varje kväll satte sina spår - upp ett kilo denna vecka.

Viktökning totalt så här långt + 3 kg

Kommentarer
Postat av: Helene

Skönt att höra att det är fler än jag som njuter i fulla drag av sura gröna äpplen och gärna även klyftade citroner. Syrligt är gott!

2011-04-04 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0