Här ska jag handla...

... men bebis får se till att komma ut först.

Nappar i gummi och annat bra

Tygblöjor och glasflaska och mycket annat bra

och vanlig napp om vi ska ha det - hittade jag i 3-pack på Coop i gummi - en retromodell - napparna ser ut precis som när jag var liten - så det och en omgång vanliga blöjor blir det på Coop.

Mamma är shoppingsugen - har du tänkt titta ut snart gullunge ;) ?!?!?!


TACK för tipsen om vad som ska med i BB-väskan...
Ska fundera på vad jag kan tänkas vara sugen på - godis, frukt, dricka
och sedan ska jag nog försöka ladda mp3:n med lite favortitlåtar, i fall grannen är högljudd ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu ska jag ge ett tips som kanske låter helt galet tråkigt men jag gör det ändå.



Om ni har en bärbar dator, ladda den med filmer eller serier ni vill se och ta med er den till BB. Lill*n kommer mest att sova och även om hen kommer vara det vackraste som finns på hela jorden är det skönt att ha lite bakgrundsljud och ngt att slötitta på. ;)

2011-08-03 @ 16:56:05
URL: http://www.chamomilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0