v37 + 5 (v38)

Ja, jag börjar slarva...

Var hos BM i slutet på förra veckan och allt såg bra ut. Ny tid igen slutet av denna vecka.

Fortsätter att gå upp i vikt...men det är nog mest vatten nu - ser lite mer svullen ut, innan har det ändå varit mest mage. Mannen har tidigare sagt att jag i alla fall har midja bakifrån sett - men nu vet jag inte längre, känns som att det är jag och min stora kalaskula som är ute och vaggar.

Både vill att förlossningen ska komma igång nu eller snart - samtidigt som jag i nästa stund tänker att dte kan ju ta en månad till... lite velig helt enkelt.

Men det här kan jag ju inte planera hur gärna jag än vill.

Viktökning totalt så här långt + 14,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0