v 29 + 1 (v 30)

Ja tiden går fort nu, har precis varit på info hos Försäkringskassan och insett att jag är ute i senaste laget.
Ringde BM och bad om Moderskapsintyg - genast!
Ska försöka hinna reda ut ersättningshärvan innan alla handlägagre går på semester - önska mig lycka till.

Annars märker jag att jag är känsligare, och det beror antagligen på hormonerna och det blir inte bättre av att livet just nu är kaos och verkar fortsätta vara det ett tag fram över.

Jag kommer väl komma in på förlossningen med ett hoppsan och vara helt oförberedd om det fortsätter så här.
Men, men vi verkar få flytta in i huset snart, "ska bara" ansluta till avlopp och städa ur allt byggdamm först.

Viktökning totalt så här långt + 9 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0