Slö

Hemma igen efter en härligt slö helg på SPA.

Men VAD gör alla gravida på SPA egentligen?!?!?

Fram tills i helgen har jag aldrig sett så många gravida på ett och samma ställe. I princip varannan kvinna i fertilålder som var där var gravid.

Jag deltog i en avslappnings yoga 30 min
Jag var i den stilla poolen 20 min (men den var såå varm så det blev bara ett besök i den)
Bastu fanns det flera olika som inte var såå varma men mer än 10 min i varje vågade jag inte... Totalt 30 min.
Sedan var jag nog mer försiktig än andra, men det finns inte en chans att jag riskerar något.

Så det jag gjorde mest var ligga i hängmatta och läsa bok...
... och dricka vatten och äta frukt.

Det var gött att vara iväg och bara umgås :)
Men nästa gång blir det ett annat hotell - en av orsakerna till att vi valde just detta var att vi har varit sååå himla nöjda med maten - super gott - alltid. Men denna gång klappade de ihop totalt - maten hölls så låg nivå att vi inte kommer att komma tillbaka, det finns andra anläggningar med samma pris och utbud som har mycket bättre kvalitet på maten så nästa gång blir det något annat.

Är nöjd med att få ha haft mannen för mig själv några dagar - mysigt och välbehövligt för oss båda!

Hoppas ni har haft en bra helg - nu ska jag försöka sätta fart på min måndag - jag har massor att göra :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jeane

Skönt att ni haft det bra och fått rå om varandra lite. Trist med maten. Känner igen det där, så är det ofta när en restaurang öppnar - de går ut hårt och har fantastisk mat för att sedan leva på ryktet ett litet tag och slutligen tappa allt. Maten är liksom central så den kan avgöra mycket. Hoppas ändå ni känner att ni kunnat ladda batterierna.

Kram!

2011-03-07 @ 12:41:06
URL: http://jeanequidote.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0