v16 + 0 (v17)

Tiden rullar på - känner inte så mycket symptom längre, i alla fall inte illamående och trötthet. Jag känner av mitt bäcken men vet inte om det är foglosssning eller något annat, men ska försäkerhets skull höra med BM om det är några övningar jag bör undvika när jag går på vattenjympa, eftersom det är vanlig vattenjympa och inte någon särskild gravid variant.
Jag kan bli yr om jag inte tänker mig för men det har blivit bättre.

BH storleken har gått från 75 B som ogravid till 80 D - jag fattar ingenting, men nu har jag i alla fall investerat i lite stadigare BH:ar, en typ är sådan att man kan haka loss axelbanden (och korsa i ryggen om man vill) jag tänkte att det även kan funka vid amning längre fram, även om det inte är precis lika smidigt som en riktig amnings-bh.

Magen, ja nu börjar det synas att jag har lagt på mig runt magen, oavsett vad jag har på mig. Det är ingen "snygg gravid kula" utan jag är pluffsig på magen - längtar till det blir tydligt att jag är gravid och inte bara ser ut att ha tjocknat ;)

Jag är ju inte så förtjust i min egen siluett i lager på lager eller tunikor, så det är kroppsnärma mammakläder som gäller - det får bli "tält" till sommarn när det är varmt.

Längtar till RUL om 2 veckor...men tiden går ju som sagt fort, så snart är vi där och får se liten i magen igen :)

Viktökning totalt så här långt + 1,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0