v24+0 (v25)

Mår bra, bebisen sparkar lite mer oregelbundet just nu, har haft ett tillfälle när det var "sparkkalas" jag hade svårt att delta i det samtal jag hade innan det började, det tjoffade och tjongade så jag kom av mig. Berodde troligtvis på kakan och tårtbiten som slungit ner lite tidigare - så det blir inget socker till vår bebis i onödan om det är den här reaktionen vi kommer att få ;)

Har inte blivit någon vattenjympa på en månad ungefär eftersom jag känt av förkylningsvirus, nu när jag börjar känna mig piggare igen så är vattenjympan slut för denna gång.
Därför har jag försökt bli lite bättre på att använda Mamma-yoga-dvd:n, och om jag inte gör 30 min mamma-yoga så brukar jag försöka promenera 30 minuter. Fundear på att börja morgonsimma i utomhusbassängen så snart temperaturen blir dräglig...
Jag har ju inte ont någonstans ännu, mer än lite spänningar i magen ibland, så jag vill försöka röra på mig så länge jag kan, hör ju här i blogg-världen att det är många som ahr ont av foglossning mm.

Viktökning totalt så här långt + 6 kg

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med sparkandet!



Simma låter som en bra och skön motionsform nu när man är gravid. Skulle gärna gjort det om jag fick. =)

2011-05-04 @ 09:22:44
URL: http://trohoppochkerlighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0