Cykeldag 11 - första ÄL testet

Första ägglossningstestet avklarat - O

Ingen aktivitet ännu, men det var inte väntat heller ;)

Solsken, solsken, solsken - just nu drivs jag framåt av solsken,
både det fysiska och det mentala solskenet - härligt med plus och positiva besked här på bloggarna :)

Tillägg:
Att jag försöker fokusera på solsken och det som är positivt beror bland annat på HELVETESMÅNDAGEN, det gick fel på så många plan och så många sätt, men jag vill inte lägga mer energi på det så ni får inte detaljerna - men som tur var inte IVF relaterat - så jag stryker ett sträck över hela dagen och kör vidare...

Kommentarer
Postat av: en evig längtan

Måndagar ÄR inga roliga dagar.. tur att din dåliga dag inte var IVF relaterat iaf =)

2010-04-20 @ 18:03:44
URL: http://enlangtan.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja, dagen igår kan vi bara stryka från almanackan, håller fullständigt med dig. Tyvärr har det i min del av landet bara varit mulet och regn idag, men ser fram emot solsken imorgon!

Kram, kram

2010-04-20 @ 20:10:22
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0