Det har varit många känslor idag

Många känslor som svidit till i maggropen. Många verkligheter. Många sanningar.
På olika ställen både i bloggvärlden och här hos mig på riktigt.

Har funderat över vad som är viktigt.

Blir sorgsen och oroad när jag hör om flera som har det tungt och jobbigt med sig själva, i sina relationer, på jobbet. Jag hoppas att det blir bättre, att det ordnar sig och jag tänker på er!

Jag jobbar med att Våga välja!
Välja bort det som stjäl energi, livslust och kraft.
Jag väljer att vara där jag är och göra det jag gör - jag är inte offer för omständigheterna eftersom jag vet att jag kan påverka, att jag alltid har ett val - även när det inte känns så. Det tar mig vidare och framåt, det får mig att förändra, genom att ändra på det jag kan. Det får mig att göra modiga val, att fundera på vad jag vill och varför.

Är tacksam för, och väljer att fokusera på min familj - även om vi "bara" är två just nu.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0