Påsklov - och det är helt plötsligt max 3 veckor kvar?!?!

Ja nu blir det lite ledigt, även från bloggande (tror jag, vi får se).

Innan påsken är över ska min mens komma - och sedan är det "bara" att vänta 11 dagar till innan det är dax att börja med ägglossningstest - insåg precis nu att det som mest är 3 veckor kvar till vårt första FET.

Blev helt plötsligt hoppfullt nervös igen :)
Fokus framåt - det kan bli bebis!!

Påsk kramar till er alla - plussare - ruvare - sprutande - sprayande - väntande

Hoppas det blir många positiva besked framöver!

KRAM

Jo, en sak till...
det är fler och fler som är inne på bloggen enligt statistiken
- lämna gärna en kommentar -
jag är nyfiken på vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Hoppas du får det skönt i påsk!

2010-04-02 @ 10:42:24
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: en evig längtan

Spännande för er med ert första FET. Hoppas allt går bra för er =)



Glad Påsk

2010-04-03 @ 13:11:46
URL: http://enlangtan.blogspot.com
Postat av: M

Härligt när man får lite hopp igen !

Jag känner ungefär som du just nu.... max 4 veckor kvar till mitt första FET. så vi ligger en vecka emellan ;)

Hoppas så att frysförsök fungerar bättre för oss !

Bara att stå ut resten av väntetiden nudå !

Kram på dej // M

2010-04-03 @ 15:45:15
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: S

Ett livstecken från mig =) Håller mina tummar för er nu! Tack för en bra blogg! Mvh Ivf10 (på Familjeliv)

2010-04-05 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0