13 dagar kvar

oj, oj, då - det känns som att det borde ha passerat fler dagar...

Menshuggen blir färre och färre, istället så känner jag mig mest svullen och att det spänner mer över hela nedre delan av magen, men det kan också vara alla pepparkakor, lussekatter och julkola... hmm
Brösten ömmar till och från.
Första gången jag kände mig omotiverat trött var igår kväll, det var som att någon vred av energikranen kl 20.30 - var helt plötsligt toktrött - så jag gick och la mig, men kunde retligt nog inte somna förrän mannen gick och la sig ett antal timmar senare.

Annars då? Jo jag önskar att alla får en härlig jul. Själv ser jag fram emot när det är över. Hamnar alltid i situationer och känslomässiga berg-och-dal-banor under julen. Tror inte att min familj och släkt vet något annat sätt. Försöker tänka att den enda person jag kan påverka är mig själv - och försöka strunta i resten. Det brukar gå så där bra.

Håller ett par extra tummar för Nenne - att det blir plus den 27:e!

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Tack :) Åh vad jag hoppas att jag får göra dig sällskap!



Hoppas ni får en underbar jul!

KRAM

2010-12-23 @ 17:35:08
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0