Ruvar dag 4

Nu mår jag bra! Inte öm i magen, inte illamående - gott!

Vagiatorerna är inte världens mysigaste inslag, men det funkar...

Är tacksam för all snö som kommit och för OS, för det bidrar indirekt (snön) och direkt (OS) till att jag har tagit det väldigt mycket lugnare än vad jag hade tänkt göra de senaste dagarna, så jag känner mig ganska duktig :)

Bara 14 dagar kvar!! och fortfarande en go' känsla i kroppen - fokuserar bara på det så fort tankarna vill vandra iväg mot november...

Får se om vädrets makter även påverkar jobbveckan?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra att bara ta det lugnt i början av ruvningen. Det låter även fint att du har en go känsla än så länge. Fortsätter hålla tummarna

2010-02-21 @ 21:52:56
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0