Sitter fast på tåget :(

Ja, då var det fredag igen och det är inte meningen att jag ska åka tåg på fredagar - återigen tågförsening  - och denna gång verkar det vara kaos överallt, inte ens tågpersonalen får fram information om varför vi blir ståendes längs spåret hela tiden... men men inget ont som inte har något gott med sig, nu får jag jobba några timmar till och har testa att koppla upp mig och att det funkar... :)

Har hamnat brevid ett gäng som gör lumpen, oj, oj dom håller sig verkligen till samma ämne hela tiden... och de har pratat oavbrutet i 2,5 timmar - tur att jag har hörlurar och kan välja bort dem... men de får mig att små le, livet var enkelt när man var 18-19 år...helt klart inte mycket världsligt att oroa sig för.

Undra hur världen sett ut om alla tjejer gjorde lumpen...världskrig??!!

Ha det gott och njut av fredagskvällen, jag gör vad jag kan i min ände!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0