Spray dag 7

En hel vecka!!
Det här har gått så otroligt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. Jag var förbered på att må pyton från dag 1 och sedan skulle det bara bli värre för varje dag. *tar i trä*
Det kan fortfarande ändra sig så klart, jag är tacksam för varje dag i denna process som jag får känna mig okej.

Mentalt så känns det fortfarande positivt - jag får äntligen göra något konkret
(börjar till och med acceptera att nässprayet ger en viiidirig eftersmak)
det var värre för ett eller två år sedan då poppade nyheterna om graviditeter upp i min direkta närhet alldeles för ofta för att jag skulle må bra - nu är de förlösta och klara och jag försöker att förhålla mig till alla nya småbarnsfamiljer på ett positivt sätt. Mina problem är ju mina, och jag missunnar ingen ett barn, men jag har bra och dåliga dagar och det är inte alltid som jag odelat glädjs med andra...

Laddar för en ny vecka och hoppas jag är "duktig" (för min egen skull) och prioriterar att gå och träna!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Dags att prioritera träningen. Jag godtar utmaningen! :-)



Ska bli kul att följa din resa, nu håller vi tummarna!

Stora kramar



2010-01-24 @ 18:34:32
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: mamma-wannabe

laddad inför måndag??

2010-02-06 @ 11:15:10
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0