NERVÖS men försöker slappna av

Springer på toa i tid och otid - inte nödvändigvis för att jag behöver men för att kolla att det inte kommit blod.

Får försöka slappna av och gilla läget - och det borde inte vara svårt under rådande omständigheter - det var ju ett plus.

Kändes som lång tid innan jag får göra VUL, men det är ganska precis en månad efter ET, skiljer bara en dag.

Lite historik:
sist jag testade positivt mars 08, hade jag ett väldigt starkt plus, men i vecka 9-10 fick jag göra en skarpning och ta bort, eftersom det var en mola, även kallat druvbörd, det är alldeles för snabb celldelning och när de gjorde VUL så fanns inget hjärta.
Därför tror jag att det faktiskt kan vara på riktigt denna gång, och att risken att det är en ny mola inte är så stor eftersom jag ännu inte har så höga HcG halter, jag har nämligen en ökad risk för mola även denna gång men försöker att tänka positivt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tumarna! Positiv tänkande! :)

2010-06-18 @ 16:50:05
Postat av: MDB

Det låter ju bra då att plusset inte var lika starkt. Men jag vet att det inte är lätt att bara slappna av och njuta. Men tänk, du är gravid, det är ju underbart! Kram!

2010-06-18 @ 20:32:41
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0