ARG!!

Ber om ursäkt för detta inlägg, jag brukar inte hänga ut folk, men nu har det gått över gränsen.


Är urförbannad på SÄNGJÄTTEN!!

Vi handlade sängar för några veckor sedan -
och blev rekommenderade en säng av säljaren som vi inte hade tittat på om inte hon pekat ut den.
(Den var nedsatt eftersom de skulle byta leverantör)
Vi letade efter en superfast säng som absolut inte fick svanka i ryggslutet eftersom min man har problem med ryggen. Inga problem enligt säljaren, den här sängen skulle hålla måttet.
Nu är det så att sängen svankar och han har precis lika ont i ryggen som innan - får vi byta? NEJ!
Eftersom den var nedsatt  - NOPE! Ingenting, inte återköp, inte bytesrätt - ingenting!
Så tokförbannad är jag. (det är dyrt att lära sig att inte lita på säljare)

Rekommenderar ett besök på SOVA - de har trygghetsgaranti, du får pröva sängen i 30-60 dagar

Ja ni kan ju gissa var någonstans jag kommer att handla i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Längtan

Fy vad tråkigt. En säng är ju inte billigt precis oavsett om den är nedsatt eller inte.

2010-11-07 @ 18:11:39
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0