♥ älskade man ♥

Det har varit tufft - näe, det ÄR tufft
Och min kära älskade man, gör allt han kan för att få mig att må bra och vara hel igen.

IVF-resan och alla andra påfrestningar har stärkt oss, mitt i allt elände har vi en fast punkt i vår relation. Det är vi.
Jag uppskattar det så otroligt mycket - får nog ta och tala om det för honom på riktigt!!

Är lite extra gråtmild idag, eftersom våra vänner mår dåligt. Det är 3 par i vår närhet som har det svårt, 2 par har redan beslutat sig för att gå skilda vägar, det 3:e paret sliter hårt för att få ordning på skutan igen.

Äskade man - vad hade jag gjort utan dig?!

Älskar dig nu & alltid!

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag!

Visst är det härligt när man känner så för sin sambo/man och att detta jobbiga kan föra oss närmare varandra.

Tack så jättemycket för din Award :)

Kramar i massor!

2010-10-27 @ 20:25:08
URL: http://hurskadetgo.blogspot.com/
Postat av: Barnarlivet

Vad fint du skriver, hoppas att du har sagt det ordentligt till mannen nu! Jag tänker liknande om min man, det är som att denna jobbiga situationen faktiskt har fört oss närmare samman. Vi hade en nära relation tidigare, men det senaste året har vi verkligen pratat om ALLT. Det är härligt när allt går som på räls i en relation, men det är svårigheterna som verkligen svetsar en samman.

2010-10-28 @ 08:42:49
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Du har så rätt! Förhållanden är inte alltid lätta och att vara i ett där man bara känner att det är SÅ rätt är en lyx.



Skönt att ni hela tiden kan återvända till den fasta punkten där det bara är NI.



STOR KRAM

2010-10-31 @ 07:36:42
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0