glasklart

Funderar över varför jag läser bloggar, och inser att till stor del gör jag det för att minska känslan av ensamhet,
det finns fler som går igenom samma saker i IVF-landet och i ofrivilligbarnlöshetsträsket.
Jag hittar de som ger mig fakta och info om hur det går till,
de som ligger före mig i processen och har varit med längre,
jag hittar nya som precis har börjat
-  alla bidrar med något.

Sedan finns det andra bloggar som oavsett om de är IVF-bloggar eller ej,
är läsvärda därför att de inspirerar, ger ett gott skratt, eller helt enkelt får mig att må bra.

TACK för att ni delar med er!!!

Varför skriver jag, jo det är för min egen del, för att minnas och bearbeta vad vi går igenom - kan det sedan vara till hjälp eller stöd för någon annan - ja då är det bara positivt.

Idag är det ägglossning - om jag får gissa - eftersom det gör så s****s ont på höger äggstock,
så då kan det bli ett FET 2 innan jul - på väg tillbaka, snart på banan igen...

KRAM


Varför läser du min blogg?

Kommentarer
Postat av: Lilla Jag!

Jag läser din blogg för jag tycker du skriver bra, inspirerande och intressant. Jag känner igen mig i mycket. Och så vill jag läsa att det tillslut lyckas.

Kram!

2010-10-28 @ 17:48:00
URL: http://hurskadetgo.blogspot.com/
Postat av: akna

Känner igen mig i det du skriver! Blir glad när det går bra och blir ledsen när det är tufft för er. Hoppas på att det lyckas!

2010-10-28 @ 19:15:25
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack själv för att du delar med dig! Och för att du är ett så fint stöd för bland annat mig också! Mår bra av att läsa dina kommentarer och dina inlägg finns mycket att ta åt sig av, känna igen sig i och lära sig av!

Bloggvärlden finns alltid här för varandra och tycker precis som du att det underlättar och känns så bra i många tillfällen.

Stora kramar

2010-10-28 @ 19:30:53
URL: http://www.asa1977.blogspot.com
Postat av: Malin

Satt och läste din blogg och upptäckte att du hade haft mola. Har själv haft det och upptäckte att vi gick igenom ungefär lika dana saker .Mola ,Ivf och plus på stickan och skrapning.



// Malin

2010-10-29 @ 09:16:41
Postat av: en längtan

Hoppas ni hinner med ett FET innan jul det hade varit en fin julklapp =)

2010-10-29 @ 09:59:15
URL: http://enlangtan.blogspot.com
Postat av: Annica

Hej..Har precis hittat in hit via IVF-bloggarna,tyckte det du skrivit där var så bra,så rätt så jag undrar om det är okej att jag citerar dig i min blogg??

Bloggar är en underbar värld,så många människor som man aldrig skulle mött om det inte varit för bloggar..

Kommer fortsätta följa din resa och hoppas på att få läsa roliga nyheter snart,håller tummarna..Kramar

2010-10-29 @ 11:22:16
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: Nenne

Precis som Annica hittade jag hit för att det du skrivit bland IVF-bloggarna var så bra - så känner jag ju med!



Och plötsligt hade jag en blogg till som jag måste följa... ;-)Vi gör vårt FET2 nu.

Kramar Nenne

2010-10-29 @ 18:39:25
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0