Magiskt

Huvudvärk som inte vill släppa taget riktigt och svårt att koncentrera mig på jobbet - annars bra.

Ska bli skönt med helg och efterlängtat besök från vänner.

Barnet i magen börjar få någon form av dygnsrytm, det bökas runt nu runt 11-tiden och sedan brukar jag få någon typ av liten reaktion precis när jag äter. Sedan är det lugnt stora delar av dagen vid 16-tiden tar det fart igen och sedan om jag rör på mig lugnar det ner sig, annars full fart större delen av kvällen. Så när det lugnar ner sig går jag och borstar tänderna för att lägga mig, och precis lagom till att jag lägger huvudet på kudden tar det fart en liten stund igen, det är som att pyret där inne också måste lägga sig tillrätta innan vi kan somna. :)

Det är magiskt - och jag hade inte lyckats föreställa mig känslan av att ha någon som är så påtaglig och verklig inne i magen (allt är ju naturligtvis inte skönt eller bekvämt, men det är ändå ett tecken på att någon finns där).

Tyckte att jag kunde ana det från utsidan igår kväll, men då känner jag ju på insidan samtidigt så det är väl lite fusk, mannen har inte kännt något ännu...

Ha en trevlig helg!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0