v 21+0 (v22)

Det knallar på, jag mår ganska bra.
Brösten ömmar inte alls på samma sätt längre, så de verkar vara inne i någon slags viloperiod just nu.
Magen, ja det är en valk/kula nedanför naveln och huden börjar strama lite i höjd med revbenen.

Är som sagt sugen på riktig mat - har ätit lite mer den senaste veckan.
Frukt och grönt smakar alltid bra, så länge det känns välkylt och fräscht.
Favoriten är fortfarande sura gröna äpplen - "kylskåpskalla". Jag har dock fått dra ner på konsumtionen något och Grapejuice "får" jag bara ett glas om dagen tillsammans med järntabletten. I början kunde det gå en hel liter per dag :) men så fick jag en släng av magkatarr (som gar gett med sig nu). På kvällarna börjar jag ana halsbränna, det känns som det är oundvikligt och bara en tidsfråga innan det blir mer, men jag ska försöka sova på många kuddar och ev ställa upp huvudändan av sängen på några böcker... det går ju att underlätta lite.

Viktökning totalt så här långt + 4 kg

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min "namne" ;)

Stort grattis till kommande bebisen, underbart att se att man kan lyckas till sist! :)

Vad roligt att du tittade in hos mig, hoppas mina målbilder leder till samma resultat som för dig! :)



Kram!

2011-04-13 @ 15:20:48
URL: http://enmammawannabe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0