v20+0 (v21) HALVVÄGS!!

HALVVÄGS!!

Jag tycker att tiden (egentligen) har gått ganska fort fram till nu och det känns som att det är lång tid kvar till lill* tittar ut - idag försöker jag inse att vi är halvvägs, men informationen går inte in i min tjocka skalle :)
Vi har inte handlat något ännu och kommer försöka låta bli så länge som möjligt. En hel del saker hoppas vi få ärva, vagn har vi tänkt köpa begagnat men vi vet inte vad vi vill ha. Och sedan blir det väl en bunkringsrunda till GeKås & IKEA för det som ev saknas någon gång under sommaren.

Mår ganska bra, känner inga sparkar (moderkakan ligger i framvägg) utan mer tydligt fladder så jag längtar efter tydliga sparkar. Magen växer, lagom mycket tycker jag, nu är det en liten kula (ska ta första magbilden ikväll).

Försöker greppa att jag ska bli mamma - känns overkligt - att det äntligen skulle vara våran tur.

Idag tog jag mig i kragen och spontanberättade att vi väntar barn i augusti för en person som jag har mycket telefonkontakt med via jobbet, det gick ganska bra, och han har egna barn och det blev snabba grattis och sedan tillbaka till jobbrelaterat snack - skönt.

Viktökning totalt så här långt + 3,5 kg

Kommentarer
Postat av: M

Grattis till att ha kommit halvvägs !! Jag längtar så oxå efter lite fladder ;) min moderkaka låg oxå i framvägg så det kanske dröjer. handtagen på byrån på min blogg är köpta på biltema faktiskt.

ha det fint Kram M

2011-04-06 @ 21:41:19
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Längtan

Tjoho! Vad härligt. Grattis till halvtid.

2011-04-08 @ 15:01:15
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0