v23+0 (v24)


Stort tack för tipsen om Tygblöjor, känns som att det kommer att bli det, jag ska söka runt om mer information och återkommer när jag/vi har bestämt vad vi satsar på, men jag avvaktar inköp av tygblöjor till bebis är född.

Känner att magen har blivit större på bara några dagar, har gått upp 1,5 kg denna vecka, så jag antar att bebis växer, sedan blev det ju en hel del påskmat så det är är ju klart att det inte bara är bebis, en del är mitt "svullande" men det blir ju så när man åker runt under påsken och hälsar på och alla har bakat eller lagat mat, man smakar ju i alla fall på en hel del...

Jag köpte ju BH:ar och trodde att jag tog i så att det räckte, upp en storlek i omfång och upp 2 storlekar i kupa - men jag har börjat fylla ut dem med,(overkligt, jag har alltid haft små bröst) så det är illröda märken på kvällarna. Ja, det kan nog bli ett stopp på GeKås i mitten av maj, då är vi iväg några dagar med jobbet och passerar på vägen hem.

Sedan är jag toktrött, men det beror på alla allergimediciner och inte på graviditeten - men det är lite segt hela tiden. Fast det är väl bara att vänja sig, gröt i hjärnan lär det väl vara efter att bebis är född också om jag får gissa ;)

Viktökning totalt så här långt + 5,5 kg

Kommentarer
Postat av: Längtan

Jag måste också verkligen åka och köpa Bh:ar. Varje gång mannen ser mig i bh skrattar han då tuttarna är på väg att hoppa ur ;-) Den senaste veckan har jag dock inte varit så pigg så jag orkat hoppa in i en provhytt.

2011-04-30 @ 15:23:16
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0