fartfyllt

Är mycket positivare idag - tack för era kommentarer - de gör livet lättare!

Det har varit en bra dag idag, jag har kört på och fått mycket gjort, vilket jag behövde!
Fortfarande mycket kvar att göra innan deadline måndag/tisdag så om inte allt klaffar imorgon blir det att jobba lite på lördag, men det ska regna och blåsa, så det känns som en inomhusdag ändå.
Jag klämmer in lite ledig tid i veckorna när jag känner att jag behöver det - en frihet att kunna styra sin egen arbetstid så mycket som jag faktiskt kan.

Men kroppen talar om att den gillar inte detta riktigt, ingen matlust och huvudvärk - få försöka dricka mer vatten, jag är dålig på det under dagarna.

Ja, nu är jag trött, så det blir något litet att äta och tidig sänggång.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0