FY f-n!

Nu har jag spytt - urk - det är det värsta jag vet.
Hade hoppats slippa undan helt, men jag vet att det finns de som inte gör annat än spyr i 3 månader (och mer) så jag ska försöka vara lite tacksam över att det inte är värre.

Och BM hade rätt ;)
Hon la ganska mycket tid på att prata om illamående och vad man kan göra åt det när vi sågs,
jag tyckte att
- VADÅ?!? Jag mår ju bara lite illa och har inte spytt så det borde ju inte vara några problem...

Kan inte göra annat än le åt mig själv. Tänk så mycket jag inte vet eller har en aning om...

KRAM på ER!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men nu har du ju i alla fall symptom:)



Nä usch va hemskt det är,hoppas du inte behöver må illa så länge..



Kramar

2011-01-14 @ 09:12:39
URL: http://kolbengtsson.blogspot.com
Postat av: mamma-wannabe

Ja, man får det man frågar efter ;)

2011-01-14 @ 09:16:04
Postat av: snellie

Men!

Det är ju i alla fall ett bra tecken! Jag vet att det cirkulerar många rykten, men min nya syster, som är förlossningsläkare menar bestämt att om man mår illa har man en stark graviditet, då har det fäst bra, för då rusar hormonerna mer och man mår illa.



Jag kräktes i kanske 17 veckor, båda gångerna. Det var sådär. Men det är så jäkla värt det när jag får höra lillebror skrika... sen.

2011-01-15 @ 12:55:52
URL: http://arneshemliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0