V 9+0

Idag går vi in i vecka 10
(Widgeten och BM räknar olika, vi byter vecka på onsdagar enligt BM, och det är henne jag har tänkt gå efter, tyvärr blir det lite förvirrande här på bloggen)

Igår var en jobbig dag. Tack för era kommentarer.
Jag hade ont, var orolig, väldigt lynnig - så det slutade med att jag bröt ihop och grät en skvätt.
Och så kändes det lite bättre igen.

Det onda har inte försvunnit men det har försvagats och det har flyttat på sig, så det värker inte längre på exakt samma ställe. Det har lugnat mig en del.

BM sa också att det är inte ovanligt att kroppen inte riktigt hänger med, så det är väl rimligt att tro att detta bara är en intensiv växtvärk, för att komma ikapp, jag har ju även haft dagar den sista tiden när jag inte har känt av någonting.

Min BM känns bra, hon lyssande verkligen på att jag var orolig och mår jag likadant idag vill hon att jag kommer in imorgon. Bara det lugnade mig en hel del.

Kram på er därute :)

Kommentarer
Postat av: MDB

Vad skönt att du fått en sån gullig bm, är verkligen guld värt att ha någon som verkligen lyssnar och förstår. Kram!

2011-01-19 @ 15:26:19
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: snellie

Vad skönt att du har en sådan bra BM, jag instämmer med MDB, det är verkligen A och O, jag ångrar att jag inte bytte förra gången.



Kram!

2011-01-19 @ 19:26:44
URL: http://arneshemliga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0