Äntligen har jag...

...läst 2 av de "barnlöshets-böcker" jag har blivit tipsad om här i blogg världen.

Har haft dem hemma länge (köpte båda i pocket) men inte haft modet att läsa tidigare.
Det var psykologiskt lättare att läsa dem nu när jag har ett liv som sparkar i magen :) men jag hade nog behövt läsa dem tidigare, när jag kände den bottenlösa hopplösheten.

Båda böckerna beskriver barnlöshet och IVF processen och kämpandet - kan rekommendera båda och de är helt olika även om de berör samma ämne.

Älskling, vi blir inte med barn

Vill du ha barn med mig?


Jag skickar gärna vidare mina böcker (mot porto kostnaden) om det är någon som är sugen.
Lägg en kommentar (och se till att din e-post är med) så kontaktar jag dig via e-post.
Tala om vilken/vilka böcker du är intresserad av.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag har redan läst böckerna men jag måste säga att det var en väldigt bra ide att skicka vidare böckerna!

2011-07-14 @ 12:16:52
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: WildaMathilda

Vilken bra idé! Och jag tar gärna emot dem!

[email protected]



Och ger dem vidare till nästa som vill ha dem när jag läst ut dem!

2011-07-14 @ 12:50:18
URL: http://ivfdagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0